close

IMG_7613.JPG

上班一族久坐辦公室,長時間低頭用手機覆電郵whatsapp,唔識得好好保健肩頸,令痛症成為日常。加上我天生有扁平足的問題,有時行得唔係好耐都好容易有頸背痛。

我最近的頸痛問題亦出現得好密,搞到心情都唔好,朋友於是介紹我去保健舍試做舒緩治療,睇下效果好唔好。

這天我來到了位於荃灣南豐中心的保健舍,非常近港鐵站,地點好方便唔會好隔涉!

門面寫住「可能係全港性價比最高的舒痛專門店」,究竟效果好唔好?即睇下面,有我報告試做效果!

IMG_7589.jpg

保健舍環境好大好舒適,唔焗促,空氣都幾流通,大家現在最關注的一定是衛生了!

IMG_7606.jpg

可以好放心,保健舍職員會每小時消毒全中心一次,每次診症後亦會即時消毒治療床和儀器,而且疫情期間每位進入保健舍的客人都必須作健康申報和戴上口罩。

IMG_7602.jpg

 

IMG_7603.jpg

中心員工都親切友善,我先填上健康問卷,員工可了解每位客人的身體狀況和痛症。

保健舍的儀器主要由外國引入,包括韓國、意大利、日本,先進之餘仲可以針對治療不同痛症,達到不同效果。

保健舍的員工了解過我的頸痛問題後,就幫我準備治療。

所有員工都受了專業訓練,感覺非常熟悉儀器操作!

今次試做足足有一小時,可做三種不同儀器,全面針對痛症!

IMG_7607.jpg

今次我分別會用到

1 遠紅外線熱敷燈

2 無痛針灸中頻電療儀

3 吸盤干擾波電療

遠紅外線熱敷燈照住頸部,暖暖的,好舒服。

IMG_7693.JPG

本身好怕傳統針灸,真的好痛,保健舍這個無痛針灸中頻電療儀是一種低頻電極刺激方法,試做過程完全沒有疼痛感覺,令我可以好好放鬆!

IMG_7604.jpg

 

IMG_7620.JPG

吸盤干擾波電療使用電流和電子肌肉刺激,緩解疼痛和肌肉問題。

beauty_1595746698978.JPG

 

beauty_1595746489604.JPG

大約1小時就完成了,試做過程好relax,保健舍員工照顧周到,效果好明顯,治療前頸部位置好繃緊,扯住痛,治療後血液循環得比之前好,頸部和附近的位置放鬆了很多,沒有再扯住痛!

 

$350/次,每次一小時,沒有額外收費/隱藏收費,也沒有hard sell,好適合有痛症的朋友!

 

保健舍 Wellness Society (https://www.facebook.com/hkpokin/)

荃灣青山公路荃灣段264號南豐中心202004B1-B

3104 2944

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Catherine Lee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()