色斑確實是不少人的煩惱!亦會心大心細想去做激光去斑好唔好?講到「激光去斑」又怎可以不提OnLux 好唔好? 做 1 次就有明顯效果,好 Surprise!

因為近年覺得健康好重要,要有健康人生,所以最近去多了行山和其他戶外活動!雖然都有乖乖塗上防曬,但都好怕會有底層色斑!身邊朋友都有遇過色斑問題,朋友推介我去 OnLux 激光脫毛去斑中心做皮秒激光去斑,我都不知道 OnLux 好唔好,但朋友極力推介最新的「Pico Master 超皮秒斷斑王」,話一次見到效果,淡斑、亮白了不少! 

IMG_3524.PNG

所以要跟大家分享一下!到底 OnLux 好唔好?
今次我到訪了 OnLux 激光脫毛去斑中心的尖沙咀分店,服務同衛生方面,職員好親切友善,環境非常舒適衛生,衛生措施做足!一入到分店就有智能體溫探測儀量度體溫,有自動酒精搓手液可消毒雙手,療程前,每次都會先消毒房間,亦為每位客人即時更換床墊!一切細節位都好好,所以令每位客人都好安心!

IMG_3521.PNG

進行療程之前,顧問先用「美國智能皮膚分析儀」進行皮膚分析,不會只用目測!! 好重要!因為只靠肉眼就做激光去斑,好易有「反黑」!這個分析機不單止透視到現在色斑的情況,還可以預測我未來 5-10 年的色斑情況,因為好多時以為皮膚好白,但皮膚底好多色素問題不停出現, 
皮膚分析結果是我的顴骨位置都有底層色斑!看到我的色素都嚇一跳!

IMG_3523.PNG

IMG_3520.PNG

療程效果 OnLux 好唔好?講解一下 Pico Master 超皮秒斷斑王有什麼不同,突破性超皮秒激光去斑科技,一激打盡千年斑,徹底斷斑不反黑,1 次就可以見效,因為速度最快,波長最深,可以用最少的療程次數!利用皮秒+納秒,先納秒打散色斑 > 後皮秒震碎到好微細,減少反黑,徹底去斑,回復白滑無瑕!一齊睇下 OnLux Master 級 Pico 好唔好~

IMG_3518.PNG

Before and After

1 次我的印就就即刻淡咗,膚色均勻咗亮白咗!連毛孔都變細了!療程過程 OnLux 好唔好、痛唔痛先?整個過程完全沒有不適感,治療師好細心,會不時詢問我的感受,我還差點舒服到睡著!
打完之後敷個水份面膜就完成了!

IMG_3519.PNG

我最欣賞就是無創傷、整個療程又無痛,零復原期,光震波技術震碎色斑!完全無傷口,不會有結焦,做完可以化妝去街街!

治療師貼心提醒不要進行曝曬活動,還要謹記每日保濕敷水份面膜!
完成療程後即時已經有明顯效果,皮膚亮白了不少,黃氣去走了,肌膚亦細滑了!

 

IMG_3522.PNG

不要錯過優惠:
首次體驗「Pico Master 超皮秒斷斑王」可享$388 優惠價,仲送 Power Laser 全身激光脫毛 乙次 【網上付款即-$100】(名額有限): http://bit.ly/3uri1BL

更多詳情:
官方網址:www.onlux.com.hk
Facebook Page: https://www.facebook.com/OnLuxBeauty

 

#PicoMaster #超皮秒斷斑王 #斷斑 #秒斷千年斑 #去斑不反黑
#皮秒 #去斑 #雀斑 #曬斑 #老人斑 #黑斑 #妊娠斑 #荷爾蒙斑 #顴骨斑 #OnLux #OnLux 激光脫毛去斑中心

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Catherine Lee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()