close

IMG_3168.JPG

平日工作好多時都對着電腦,加上由細到大坐姿唔好,肩頸背痛好唔舒服, 諗住睇下自然好唔好得返,出去按摩又怕hard sell, 朋友介紹水明月俾我,試做THP痛症舒緩療程,究竟效果好唔好,看看吧!

水明月的職員非常親切友善,也不會hard sell,中心環境好寬敞好舒適,唔會好逼夾,試做按摩時感覺好relax,衛生非常好,令人覺得安心!

中心在銅鑼灣,位置好方便,唔會好遠!

IMG_3175.JPG

 

IMG_3169.JPG

水明月養生堂提供全方位痛症管理方案,以西方嶄新專利科技,融合漢方經絡療法,幫助客人從痛楚根源改善痛症,恢復全身機能。

 

明星樊奕敏都推介!

這次我要進行試做的按摩THP痛症舒緩法,屬於中西合壁療法。

 

試做水明月的這個舒緩法結合了最先進的西方醫學科技以及漢方(中醫)經絡智慧,將硬化的肌筋膜伸展放鬆,針對肩周炎、肩頸痛、腰背痛、關節痛等常見痛症,改善深層肌肉疼痛、關節勞損退化問題。

我覺得非常適合我目前的狀況!

 

首先我要進行MBT生物機能檢測。

IMG_3172.JPG

我好欣賞水明月為客人度身訂造個人化療程,唔會好單一咁提供相似的療程,水明月會針對不同個案情況,提供專屬方案,速效擊退痛楚根源!不會hard sell其他的treatment

這個機器運用高端科技儀器分析人體內在組織系統,全方位評估、深層追蹤痛症核心問題!

試做過程由漢方經脈專家主理或者資深中醫主理。

深入個人體質及健康狀況,提供保健調理方案。

透過手和腳不同的穴位,反映我的健康狀況!

IMG_3173.JPG

原來我的肝膽都需要特別改善!

這次試做的療程主要配合痛點經絡按摩療法,幫我改善痛症問題!

治療師摸到我背部的筋都很硬和腫脹,開始用熟練的手法,重點按壓經絡,力度好合適,唔會好大力,疏通調理!

IMG_3171.JPG

試做大約半小時便按完,因為很到位,所以不用按太久,都可以完全改善到各方面的問題!我覺得整個頸腰背都好放鬆,尤其是頸部,向左右轉動都非常靈活,唔會好似之前那樣的僵硬!

接着再用機,暖暖的好舒服,唔會好熱,可令身體內部提升熱能和體溫!

儀器可以消除炎症,使受傷組織軟化,減少疼痛,活化組織,改善血液循環!

IMG_3170.JPG

試做完完成後,覺得整個人都精神了好多,全身都好放鬆,夜晚睡眠質素都好了,在辦公室久坐唔會膊痛,水明月這個療程的效果非常好!

 

水明月 Full Moon (https://www.facebook.com/fullmoonhealthspa)

銅鑼灣告士打道280號世貿中心363604

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Catherine Lee 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()